Igår och idag !

Hejsan!  Igår var det midsommar och jag gjordeinte så mycket ;s Vi hade gäster som dom har bara söner så jag satt ensam på mitt rum nästan hela dagen.

 

Idag vaknade jag vid ca 12.30 xD Och kollade min mobil hade massa händelser i Instagram och Wordfeud och så kommer det upp att jag fått ett meddelande på Facebook. Jag öppnar det så klart och ser att det  är Eric! som vill att jag ska kolla min blogg! Så jag gör det och där är inlägget !! :DD Jag blev OTROLIGT GLAD att få veta att han har det roligt på sin resa. Och att han har fått sin älskade Mcdonalds ;) Och att få göra choklad! Så det var en trevlig överraskning !! :DD 

 

Ska nog inte göra så mycket idag slappa, sola och kanske åka till stranden?  Jag ska börja med saker på bloggen som dagens låt och Fanfic  ;) och hoppas på att få några mera läsare ! Jag tycker vi ska börjar direkt!

 

Dagens Fanfiction är en som jag läser just nu ;)  Du kan hitta dom på fanfiction.net

Namn;Leave the Pieces


Språk: Engelska

"Intro": When Edward Masen enlisted in the U.S. Army at age eighteen, he had no idea that he would meet the love of his life before he got out. Tragedy strikes and Edward will be faced with a decision. Fight for his Country or fight for her heart?

Jag läser den och älskar den :D!

 

 

 
Det ser ut som länken inte vill fungera för mig just nu så jag skriver den med ;) Låten heter
 Parachute - Kiss me slowly, Om länken inte fungerar så sök upp den den är otroligt bra !
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0