Hälsningar från Amerika!

Hej Gabriella! Nu har jag fått tag på internet, så jag ger dig en uppdatering hur jag har haft och har det! :D Jag började i Denver, Colorado, där jag fick se JÄTTEHÖGA skyskrapor! Typ 250 meter höga! Sedan åkte vi till Aspen, där fick jag testa på en äkta amerikansk McDonald's! Så gott! :D Jag gick sedan till en chokladfabrik, där jag fick äta och göra choklad! Yuuummie! :DD Nästa stopp blev vid Glenwood Springs, där jag badade i varma källor, 45 grader varmt! Jag brände hela mig efter 3 timmars långt bad i den heta solen! Nu är jag i Utah, där jag hittills bara sett berg, sand och träd... Imorgon ska jag till världens största dalgång, Grand Canyon, som ligger i Arizona. Hoppas att jag inte störtar ner från den SUPERHÖGA klippan! Detta är en översikt på vad jag gjort hittills. Om ungefär en vecka kommer jag hem och får träffa er alla igen! Hej så länge! Vänliga hälsningar Eric



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0