Dagen ♥

Idag är det slappdag, inget att göra. Mamma, pappa och Jonathan är på IKEA och vi andra är hemma ;)
Pratade snabt mer Eric igår och han har det bra ;) Så ja..
 Weei.. Han hade skrivit nu med. ;)
 
Eric:
Idag har jag varit i Grand Canyon!
När jag kommer hem, ska jag berätta allt som jag gjort och varit med om under hela resan!
Får se, jag kanske skriver det på en blogg jag kanske påbörjar! 
 
Det hade ju varit roligt :DD
 
 
Namn: Paved With Good Intentions
"Intro"If you loved someone, how much would you be willing to sacrifice? Bella makes the most difficult decision of her life; now she has to live with the consequences. A Bella/Edward story.
 
Språk: Engelska
 
Började läsa lite på den den är otroligt bra, om jag ska ge lite bättre ved den handlar om så är det att Bella får en önskan, och hon kan använda den för att få Edward mänsklig igen. Resten får du läsa själv ;)
 
 Det blir två idag ;)!
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0