Aww.. Tack Eric för uppdaterigen på bloggen med ;)!
 
Idag kom min moster hit och bjöd på jordgubbar. Jag har inte på mycket att berätta jag sitter mest på mitt rum. Men nästa vecka blir det nog inget bloggande. För du ska vi ut och Campa.. Whoo! xD Killarna fyller 13 på Måndag.. Undra vad jag ska köpa till dom...?.  Så på lördag blir det kalas så då kommer släkten hit, vi känner inte måga på pappas sida men vi är otroligt tajta på mammas. Jag alla släktingar vid liv jag har mor och far föräldrar alltså Mormor, morfar, farmor och farfar jag har sex kusiner xD två morbröder och så har jag moster ! ♥ 
 
 
 
 
 
Älskar denna ♥
 
Dagens Twilight fanfiction blir det ingen då jag läser många men det är pågång ;)!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0