Upptagen :o

Ojdå, Jag har inte uppdaterat på JÄTTE LÄNGE!! men jag har haft ganska mycket att göra! Jag har skrivit på min egna Fanfiction och varit i stallet och med kompisar!
 
I förrgår så var jag på stranden med Eric,Cissi, Alex B och Emil ! vi hade en otroligt rolig dag tsm! :)
 
Igår så var jag med Cissi på kvällen i var och badade och åt lite på Mcdonalds, sedsn sjöng vi singstar! xD
 
Idag har jag sovit till klockan var ett, :s Jag har fått en jätte fin klänning av mammas kompis med.
 
Nästa vecka så blir det Liseberg men gänget! ;) Inte mycket mera som hänt! xP
 
Ska vara lite ego idag och ta min egen xD
 
Namn: Friendship, Love and Fame.
Språk: Engelska 
Intro: * I was on my normal jogging round a normal wednesday morning before work. When i run into someone and before i know it i was lying on the ground. " Ow my good i'm so sorry" i said and stood up " Its no problem" he said and laughed, then i saw who it was, " Edward ?" i asked. A/N: ALL HUMAN! Bella is a world famous singer, And i'm very bad at summary's, Better then it sounds xD"
 

 
 
 
Älskar Taylor Swift <3
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0