Hej igen,

Idag sov jag till klockan var två!! Latat mig moster kom en stund :)
 
Dagens Outfit xD  och en liten ring :d
 
Toppen är från Lindex
Shortsen frpn Kappalh  
Och ringen är från Twilight Eclipse Boxen xD
 
 
Imorgon ska jag upp åtta och åka två timmar i bil, till någon camping xD  Och träffa mammas väninna Veronica och henned barn. Det ska bli skoj. 
 
Någon dag ska jag göra mitt första videoblogg! Så vi får se hur det går ;)! Ska även göra en video meed min Twilight sammling för den har blivit större xD!
 
Får se om jag uppdaterar på mobilen imorgon! Du kan även hitta min på Instagram på GabbeGabbie!
 
 
 
 
Denna har gått på repeet hela dagen! :D
 
Ska kanske göra en till blogg som jag ska dela med lite flera personer!, Så den håller igång! 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0